ستایش

خوش آمد

1389/10/29 8:48
نویسنده : مامانش
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

من مامان ستایش هستم. ورود شما رو به این وبلاگ خوش آمد میگم.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 قصد دارم که کودکانه های دخترکوچولوی خودم رو در این وبلاگ ثبت کنم. امیدوارم بتونم بایدها و نبایدهایی رو که ستایش مامان با اون درگیره، اینجا بگم و شما هم منو اونجور که باید، راهنمایی کنید.

لازمه که بگم که دردونه من بخاطر شاغل بودن مامانش مجبوره که بره مهدکودک. مهدکودک بوستان شادی. از این لحاظ با مشکلاتی درگیر هستیم که کمک شما رو خواستارم.

عکس ستایش رو هم زود زود لوگو میکنم. دوستون دارم زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maryam
30 دی 89 11:36
سلام مامان ستايش جون.پسر من سه سال و نيمه اشه.خوشحال ميشم با هم دوست شيم.مشکلتم واضح بگو عزيزم.منتظرت هستم.راستي من دو تا ني ني دارم.
setayesh
16 تیر 90 19:07
CHE SETAYESH BAHOOSH=D.>


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستایش می باشد